Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

Orang perempuan

Dah lama tak manjakan muka macam ni .
Lama .
Sebulan .
Dua bulan .
Tiga bulan .

By the way , aku bukanlah gegurl sangat yang sampai nak cantikkan wajah dengan menghabiskan duit ke salun walaupun kadang kadang aku pernah berniat macam tu . Hmm .
Semua ni sebab jerawat .
Ye .
Sebab kau laaa . Entah kenapa asyik kau je yang muncul kat muka aku .
Before takde sangat pun .
Lately kemain kau berpesta dekat muka aku ni .
Parti liar .
Dan sebagai konon kononnya aku mencegah dan merawat aku pun manjakan la wajah aku ni .
Pakai scrub .
Pakai musk .
Pakai bedak sejuk .
Elaaaah . Benda ni semua sekejap je .
Dah hilang jerawat dah takde maknanya aku nak jaga .
Pemalas .


" tu , gel rumpai laut yang aku buat tu tak mau makan . Bagus untuk muka . Untuk kesihatan . Bla bla bla .... "

Mak dah buka cerita .
Diam .
Dengar je .
Biase .
Orang tua .


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: