Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

Anniversary

Alhamdulillah...

Syukur yang teramat sangat di atas limpahan dan kurnia dari yang Maha Esa atas segala nikmat kebahagian di dunia. Walaupun pada awal perkahwinan actually masa nak kahwin (dalam tempoh bertunang) banyak dugaan yang mendatang, alhamdulillah jodoh di tangan Allah s.w.t bersatu juga kami sebagai suami isteri pada 20/3/2015.

Memang betul jodoh, ajal maut dan rezeki semua di tangan tuhan. Jadi jangan kita nak mendabik dada menidakkan segala ketentuannya.

Actually anniversary ni tiga hari yang lepas. Takdela sambut besar besaran sangat. Biasa je, pi makan makan, pi lepak lepak, mak mertua belanja makan. Hehehe.

Buat suami tercinta yang kalau terbaca blog ni kan (dia tak tau pun ceq ada blog) selamat menyambut ulang tahun perkahwinan yang pertama kita. Semoga rumah tangga yang dibina sentiasa dibawah lindungan yang maha Esa. Walau banyak dugaan serta kepayahan dalam berumah tangga yang dah kita lalui, isterimu ini akan sentiasa setia disisimu sehingga ke akhir hayat. Dan semoga jodoh kita berkekalan hingga ke jannah. Amin.


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: