Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

kenapa agaknya ye ??

Assalamualaikum ....



di waktu petang yang panas ini , sambil menghirup air soya yang enak , lemak , berkrim , sodap lagi tuu ,
aku dengan rajinnya memikirkan kenapa blog aku ini jarang diupdates .


kenapa ? kenapa ? kenapa ?


sejenak aku menoleh ke depan , berpusing kebelakang .
aku buntu .

kenapa agaknya . sibuk bekerja ka ?
tak mungkin , kerana aku akan masih membuka Facebook walau sepenat apa pown kerja pada hari itu .


aku korek sana , aku korek sini , akhirnya aku tahu kenapa .
nak tahu ? nak tahu ?

haaaa , sebab ni la .


Ha . ini la penyebabnya . en TWITTER !!
sejak aku dah jatuh cinta dengan en Twitter ni , banyak benda yang terabai .
makan , minum , FB , Blog juga aku abaikan .
sebab tu la bila korunk masuk je sini , lynda dah jarang mengupdates .
sebab ni la .

sila salahkan En TWITTER ye , lynda tak salah .
HEHEHEHEHEHE!
by the way , korunk yang mana ada account twitter tu follow la lynda .
boleh borak panjang kat sana .

Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

2 comments:

dariilhamkehati said...

CP adew twitter tp tak pandai cgt la .. hehehe ~

LyNdA Aziz said...

takpe,boleh belajar .