Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

Dah Lulus tapi.....

ASSALAMUALAIKUM ..... Hari ini hari isnin dan lynda tahu takde kaitan dengan tajuk entry dekat atas . hehehehehe . Okeh okeh cuba tengok , tenung dan selami gambar yang lynda letak kat atas . Nampak ape nampak ape . Nampak lynda tak ? tak nampak pendek umur ..... kalau nampak itu bohong sebab gambar ni lynda yang snap . hehehe . jangan marah . senyum ! Actually lynda nak bagitahu korunk yang lynda baru je lulus lesen kereta . *jangan mengejek please * . Lynda mungkin dah lambat ambik lesen kereta , tak macam korunk . Muda bergetah dah pergi ambik .* tapi lynda pun tak la tua lagi, tapi ada orang kata lynda tua ,sob sob -_-* . Perasaan nak pergi belajar kereta pada manusia yang langsung tak tahu pasal kereta , yang hanya pandai naik sahaja adalah MALAS +TAKUT . Kemalasan dan ketakutan lynda terbukti setelah lulus lesen L pada bulan 11 tahun lepas lynda dah tak peegi belajar kereta lagi sampai laa seorang gadis yang berpangkat kakak sepupu mendesak memujuk serta merayu lynda untuk join beliau membuat lesen kereta . argggghhhhh, errrrrrr, urrrrrmmmmm . lynda mengeluh . mak pulak terus terusan menyanyi lagu ambik laa lesen setiap hari sampaikan lynda memaksa diri pergi kelas memandu . PAKSA diri tau paksa diri . *bayangkan muka paksa diri* . lynda pun pwrgi kelas dan tiba hari JPJ nervousnya masyaallah . boleh dengar ke luar bunyi jantung lynda . nak lynda cerita panjang ? takpe laa lynda pendekkan . akhirnya lynda dengan JAYANYA gagal test JPJ tersebut . muka ada frust . mulut muncung semeter . Tapi lynda tak putus asa , kali kedua ambik lynda lulus dengan cemerlang . *bayangkan muka bangga * . Tapi setelah dapat lesen pun lynda masih takut nak bawak kereta . takut oiii takut . kalau kereta JPJ takpela langgar sana sini . kereta orang tak ke kena duit semua tuuu . haaaa .Jadi lesen tu lynda buat pekasam , manala tahu kowt kowt boleh goreng makan dengan nasi nanti . kan kan kan .
Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

2 comments:

Remy hazza said...

tahniah.....
lepas nie leh ler bwk keta sendiri......

aisyah lola cham said...

done follow your blog