Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

bosan lagi

bosan . bosan . bosan . bosan dan bosan .
hari ni aku seperti biasa ke office dan menjalankan tugasan seperti biasa . cewaahhh , ala ala penyiasat la ni kan . okeh okeh dalam hati memang ada jugak laa rasa seperti nak jadi polis . tapi mana ada ketinggian yang dorunk mahu . lynda kecik lagi pendek . muaaaaaa . sesungguhnya hari ni memang lynda rasa bosan yang teramat . dengan keadaan cuaca yang teramat panasnya . dengan perut yang teramat laparnya . aku duduk dalam office macam biasa . hehehehe . office aku sejuk . sumpah sejuk gila . budak budak office ni kulit buaya mana tahu sejuk . aku lama lama boleh jadi patung lilin keras dalam office kerana terlampau sejuk . *berpeluk tubuh* disebabkan kebosanan terlampau aku on twitter . *ehh sekarang layan twitter da jarang on facebook* . tweet sana tweet sini dan tetiba . *buat muka suspen please* ada orang tweet aku . katanya aku selalu terasa dengan tweet dia . aku ? senyum sambil baca . dalam hati baru hari ni dia on twitter tu dan aku bagi dia peluang itu . peluang untuk terasa . actually aku da bosan . bosan yang teramat bila manusia manusia seperi dia suka ganggu hidup aku . i wanna peace . itu twitter aku , aku rasa aku berhak menyatakan apa pun isi hati aku disitu . ramai yang aku tengok buat macam aku . tetapi kenapa hanya aku . MANUSIA . aku juga terkadang bergitu . tak lari dari kesilapan . aku cuma bosan kerana kebaikkan aku disalah ertikan . aku hanya mahu meluahkan rasa hati . bukan untuk memburukkan atau mengaibkan sesiapa . aku cumabosan , bosan dengan permainan ramai orang . aku cuma bosan oleh itu twitter aku jadikan peneman . aku cuma bosan. . aku bosan kerana perlu terasa dengan tweet tweet mereka. aku juga bosan bila mereka perlu terasa dengan tweet aku . aku bosan dan bosan lagi . berila aku peluang untuk bernafas tanpa rasa bosan .

Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

1 comment:

Unknown said...

selalu dok sorang2 kat opis...kalau PH...semua cuti...... remy jer yg tinggal... apalagi...blogging dari pagi sampai ptg ler...... internet opis yg bayo kan...he3...kejam nyer remy!!!!