Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

HOBI yawww !

assalamualaikum . hyee entry suma . feeeeewiiittt !! hehehehe

ha ! tengok tajuk entry hari nie . HOBI ! yawww ! kome sume mesti ada hobi tersendiri kan . same la dengan teman . apa HOBI kome sume ? aku ? HObi aku banyak ! tapi kalau nak cerita pasal hobi nie silap-silap haribulan 200 pages pown x abis kan . okeh la . direct je la k . hehehehe . HOBI aku time lapang ? kalau x menghadap nie , LAPPY tersayang nie sehari , x sempurna larh hidup . macam sehari tak makan nasi larh , macam tuh la aku rasa kalau aku tak menghadap benda nie sehari . apa yang aku buat kalau menhadap si gewdik LAPPY nie ? apa lagi . FACEBOOK la . tapi aku bukan nak cerita pasal FACEBOOK . tapi hobi aku yang suka mengedit gambar . haaaa !


nie la yang aku akan buat setiap hari . bermula jam 2 petang sampai malam . berFACEBOOK then edit gambar ! heeeee :)


bila sebut edit gambar jer , suma ingat ,uishh , budak photografer ker ( betul ker ejaan tuh , tibai jer lar ) . nape ?? hanya diorang ker yang boleh edit gambar . eleh , kita yang bukan budak photografer pown boleh edit jugak larh . tapi xde larh gempak macam diowang kan ! kalau diowang edit memang gempak abis !! aku nie , edit gambar hanya untuk suka-suka je . saja nak penuhkan album dalam FACEBOOK aku tuh dengan gambar-gambar edit nie .







nie la hasil gambar-gambar yang aku edit . xde larh gempak sangat . nama pown untuk suka-suka

nak edit gambar nie pown kena banyak bersabar ooo . kadang-kadang aku rasa macam nak campak jer lappy nie atau biar je semut ker , lipas ker gigit dia , bila dia wat hal . haaaaa ! padam muka . hal yang selalu dia buat , tetiba hang , terpadam sendiri . eeerrrr ! geram ooo . dah la penat mengEDIT , x sempat save lagi dah buat hal . hehehehehe . tapi dengan lappy nie la jugak aku hidop sampai sekarang . eeeeeerrr . xmakan nasi ker ? hidop makan lappy jer ker . hahahaha . maksud aku . lappy nie dah macam HUSBAND aku larh . (aiyooo , sudah kawen dengan en LAPPY upanya aku nie :)) .)
hehehehe . ha ! nak edit gambar xperlu pakai camera DSLR pown boleh edit gambar . pakai camera cikai-cikai jer pown boleh . ha ! camera HP pown boleh .
tapi aku tetap nak jugak DSLR tuh !! nak jugak . akan aku usaha agar satu hari nanty akan menjadi SKANDAL terbaik ku . hohohohoho .




adohhhh ! deman panas bila tengok benda alah nie . allergic tol aku dengan benda nie .



ha ! diowang-diowang yang dekat luar tuh guna benda alah nie untuk dapatkan shot terbaik . kita yang bukan satu aliran dengan diowang xpayah la sebok-sebok nak dapatkan shot terbaik . bagi aku , tujuan aku nak pakai benda alah nie sebab aku suka sangat berGAMBAR ! dan kowang akan look style with that things . hahahahahah ! contohnya la kan . MAMAT ker , AWEK ker . yang muka pecah umah sekali pown , kalau diowang bawak benda alah nie , bagi aku larh kan , kowang aku tak taw la pulak , diowang akan nampak berstyle , even dengan sliper , jeans lusuh dan just T-shirt ! wow ! style larh ! hahahahaha . simple make perfect ! heeeee :)


with smile from me LYNDA




oke ! that all pasal entry hari nie . eeerrr . macam tah apa-apa ja kan . xpe . tebalkan muka jer larh biar kowang-kowang baca . heeeee :) enjoy reading .














Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: