Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

kalau x nak anak kahwin lari !


'makkkkk ..... orang ....errr ....orang..... orang nak kahwin , boleh ?'


'belajar bagi habis dulu baru kahwin !!'



sebulan selepas itu...............


'mak , kawan orang ajak pegi melancong dekat thailand . orang ikut boleh ?'


'bila nak pegi?'


'minggu depan '


'okeh !'


si anak . tersenyum simpul sampai ke telinga .
(^_______^)






p/s : aku pernah dengar dekat radio kalau si anak mintak dikahwinkan , si ibubapa kena kahwinkan dia . kalau anak anda si gadis . selidik dulu latar belakang si jejaka !
kalau anak anda si lelaki , dah bekerja , apa salahnya . kahwinkan jer la !
janji dah baligh !

Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

3 comments:

remyhazza said...

kawen lari.....
malu mak bapak nanti.....
tapi kekadang mak bapak pun memilih sangat... kalau anak dah gatei nak kawin..... kasi jer la....he3
tapi selidik kena jugak....

LyNdA Aziz said...

betul betul betul .
berdosa taw kalau mak bapak menghalang niat anak tu sendiri .
ustaz dalam radio kata .

poohrist said...

hahah..kawin aka menikah kan baik sebab nak mendirikan masjid..
tak baik ibubapa halang niat baik anak anak diorang..
disebabkan terlalu memilih..nanti jadik andartua and terunatua la anak2..