Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

Nurkilan si isteri

Tak usah bicara tentang payung emas

Kerana
Aku belum layak iktiraf diri sesuci khadijah atau fatimah
Tak usah bicara tentang zuriat
Kerana
Aku bukan Allah... mudah menyebut kun fa ya kun..
Tak usah bicara tentang setia
Kerana
Aku pasti kau tahu aku bukan perempuan jalanan
Tak usah bicara tentang tanggubgjawab
Kerana
Aku tahu kau lebih arif tentang itu
Tak usah bicara tentang kesempurnaan
Kerana
Aku terima kekurangan kau kerana Allah
Tak usah bicara tentang dia
Kerana
Aku diasing darimu kerana dia
Sucinya aku , kau miliki ketika di Makkah
Hebatnya dia , kau sembunyikan ketika di Thailand
Berhenti beralasan ini semua jodoh ketentuan Allah
Hanya itulah jawapan mudah untuk lepaskan kekhilafan yang disengajakan

p/s : Pasti akan tersentuh hati sesiapa sahaja yang membaca . Isteri mana yang mahu diduakan . Aku yang bercinta juga tak rela diri diduakan .
~mengalir air mata gadis saya

Nurkilan Dayana isteri pertama ashraf muslim . Sesama kita doakan kebahagian rumah tangga mereka . Amin


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: