Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

Sedar diri

Aku memang degil . Malah sangat dengil . Bukan aku tak pernah cuba kikis segala sifat mahmudah ni , kadang kadang aku rasa macam dah insaf sikit , kadang kadang aku rasa macam aku tak perlu nak bertolak ansur dengan manusia yang degil yang sifatnya lebih kurang sama macam aku .hmmmmm .  You know why* puii speaking . Sebab pada aku bila orang degil ni , kalau kita bertolak ansur dengan dia , sifat degil tu sampai kiamat *nauzubillah , takkan berubah . Macam aku , tapi aku tetap akan berubah . Hari ni bila kita sedar sifat degilnya tu memudaratkan kita maka akan berjanji lah kita untuk berubah , tapi seminit kemudian kita akan kembali degil . Ego .

"kalau kau piat telinga manusia spesis degil ni sampai putus pun takkan ada gunanya juga , degil tetap degil " .

Tapi aku manusia , bila aku tak berdegil aku ditindas manusia . ye , manusia yang punya dua tangan , dua kaki , dua mata , dua lubang hidung , dua lubang telinga , satu jantung dan satu hati , manusia yang sama seperti aku . Jadi maafkan aku kalau aku masih berdegil . Kerana aku tak mahu ditindas .


p/s : Sakit pipi aku bergelak sakan hari ni , nak menangis apa aku malam nanti .


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: