Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

aku si kerempeng !


Assalamualaikum .

heeeeee :)


aku terlalu kurus ??
haish , macam mana lagi aku nak buat supaya aku gemuk sikit .
semua orang sibuk nasihat .
makan banyak sikit .
haish ! KOME xtaw ker , aku nie makan mengalahkan orang bela saka taw !
tapi x gemuk gemuk .
actually , bukan la gemuk sangat yang aku mintak .
aku nak chubby sikit ja pown.
baru la orang xingat aku budak kecik .
nie x , asal makcik pakcik aku yang duduk jauh sebatu tuh jumpa aku , mesti tanya , darjah berapa nieh .
okehh ! agak tekanan perasaan jugak la.
ye la , tanya darjah berapa .
cuba la bawak bawak tanya dah kahwim ker belum .
haaaa ! baru semangat sikit aku nak jawab .




bukan x bersyukur .
syukur alhamdulillah sebab aku dilahirkan kurus , x payah aku nak jaga makan .
belasah ja apa pown , x gemuk punya larh .
tapi biasalakan nama pun manusia .
sekali skala tengok orang yang chubby nie , aku pown nak jugak macam tuh .
hahahahaha !




mak pulak kata .
hang tuh xkan gemuk . esok nie kalau dah menikah , masa tuh baru nak gemuk kowt .
masa tuh baru hang sibuk nak kurus bila semua seluaq baju hang dah x boleh nak pakai .
sekarang nie tengah kurus , gunakan sebaik mungkin .

haaaaa !
so apa nak risau . memang dah aku kurus .
pada hampa yang chubby chubby tu , tak payah risau larh .
mana taw keajaiban berlaku .
lepas kahwin hampa kurus ramping !
so , xpayah risau la .
kurus ka gemuk ka .
janji x kacau orang kan !
heeeeee :)



Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: