Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.


ehh ! selamat malam korang .
huhuhuhu .
korang tengah buat apa tuh ?
tak tengok TV2 ker .
huhuhuhuhu .
DRAGONBALL : EVOLUTION tuh wehh .
hahahaha ! maafla .
aku nie memang allergic sikit dengan cerita DRAGONBALL nie .
minat habis wehh . walaupown aku x hafal cerita dia tapi aku minat habis wehh cita nie .
ehh !! xkan la korang x penah tengok cerita karun nie wehh !
ya ALLAH . xkan x penah tengok kowt ??
cerita kartun DRAGONBALL nie punya la famous masa aku kecik kecik dulu .
haish . xkan la korang lahir lahir terus besar panjang kowt .
hahahaha
yang pernah tengok . haaaaa ! best kan wehh .
hensem kan GOKU .
yang nie GOKU versi manusia .
bolehla tahan !!


tapi aku lagi suka GOKU versi kartun !
muscleman tuhh !
hensem pon hensem wehhh .


hahahahaha ! kacak sangat wehh .
maafla . aku nie memang kebudak budakkan sikit .
maklumla . aku dilahirkan jadi budak budak dulu . baru jadi orang besar .
hehehehehe .
tengok cerita nie untuk hiburan je pown .
xkisah la poyo yer ka apa ka , x mature ka apa ka .
janji cerita nie besttt !

heeeeeee (^_______^)



Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

1 comment:

Ihsan Arifin said...

alah orang lain pun same je pangai cam budak budak bukan kau sorang je kah kah kah