Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

laki main kayu tiga !




dan salam sejahtera .


ya Allah . apa nak jadi pada para suami zaman sekarang nie ekk .
ada bini tapi belagak macam single mingle !
haish marah betul aku taw .
kalau la aku jumpa lelaki macam nie , haish ! xtaw la nak kata apa .
nak pukul , suami orang .
nak report polis ? polis nak ker amek kes nie .
huahuahuahua .

ehhh ! boleh gelak pulak kan .
okeh . kalau korang la ? apa korang nak buat?
haaaaaaa !
blurr kan .
aku sendiri pown blurr kalau benda nie jadi dekat diri aku .
korang bayangkan ekk , kalau la korang kan , pegi keja , cari duit , sebab nak tolong si suami nie , taw taw suami korang nie dok sibuk mengejas perempuan lain ?
haaaaaa ! apa nak bikin ?


kalau aku la . aku mengamuk la kat laki aku tuh !
haish , bengang kowt .
dah la kita pegi keja sebab nak tolong ringankan beban dia ,
dia pulak sibuk amek kesempatan !
haish ! bayangkanla .
kalau yang kapel pown boleh bergaduh besar , nie kan pulak yang dah berumah tangga .
silap silap haribulan ko janda aku duda .
nasib baik aku nie belum berkahwin .
kalau gaduh brek tuh xpa la kan , sebab x kahwin lagi .
nie kalau yang dah kahwin , bercerai . bergegar arash wehh !



antara sebab sebab si lelaki jadi macam nie :
  • xreti nak bersyukur
  • xpenah puas dengan yang satu
  • bajet macam hensem sangat ! muka macam kapal karam
  • suka pegang prinsip lelaki boleh kahwin 4 padahal x berkemampuan
  • asyik pikir nak enjoy je


cara cara mencegah :
  • cubala korang kenangan kan saat saat manis sebelum berkahwin
  • bergaduh ? biasa la , sebelum berkahwin boleh ja telan bulat bulat
  • cuba la hargai sikit isteri korang tuh
  • bawak bawak la dengar lagu si ALIFF AZIZ , lelaki seperti aku , mana taw boleh insaf . hua hua hua hua
  • xpayahla nak layan mana mana pompuan pun
  • sentiasa la letakkan kat mata dan dekat hati , bahawa isteri anda adalah yang paling cantik di dunia anda . haaaaaaa!
  • SETIALA . sebab kesetiaan korang x kan merugikan apa apa pown . percayalah :)



wah updates entry macam orang pengalaman kan .
hahahahaha! xla .
nie isu semasa nie .
bukan nak buruk buruk kan kaum adam .
cuma untuk peringatan dan teladan .
haaaaaa ! wahai kaum adam sekalian .
kalau la korang dah buat keputusan untuk jadikan seorang perempuan tuh isteri korang, SETIALAH . sebab kesetian jugak tuntutan agama .

hehehehehe .
okeh . byeeee .

(^____^)





Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: