Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

ikan duyung terdampar di Malaysia .




tadi pagi masa aku temankan Mak Ngah aku ke kedai , tengah aku belek sana belek sini , tiba tiba la mata aku nie tertacap dekat KOSMO kat kedai yang aku pegi tu ha .
aku nie saja la belek belek KOSMO nie , xberminat nak beli pown , sebab aku x baca KOSMO ,
then tetiba aku terbaca cerita pasal ikan duyung nie ha !!
dengan lajunya tangan aku menyelak muka surat yang dia tulis .
xsempat nak baca !
tetiba tauke tu datang then cakap , 'mau baca , kena beli meeyyy' .
haishhhh ! potong line betul .
haaaaa !
mula tu macam x percaya la kan , ye la . ada lagi ka duyung kat dunia nie .
atau
wujud ka sebenarnya duyung nie . macam dongeng je kan .
haaaa !
unPERCAYArable kan . haaaa .
xde yang mustahil kat dunia nie kan .
dah ada orang jumpa wehhh ! tapi yang dah mati la kan .
tapi duyung yang dia tunjuk dalam KOSMO nie macam menakutkan jer .
aku xde la baca sebab dah kena sound dengan tauke kedai tu tadi .
hahahahahahahahahahahahahahaha !!
so . kalau korang ada baca , boleh la shared shared !








Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: