Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.


Assalamualaikum ..

sekali lagi entry tentang 6J1P .
3/11/2011
khamis
12.52 tengah malam

kehadapan 6J1P sekalian .
weehhh ! aku rindu hampa sangat sangat .
sebak ja wehh . nak nanges ja aku rasa .
murah pulak air mata aku malam nie .
aku tahan sebak nie pada pukul 9 lebih tadi lepas MAK GOMBAK call .
sumpah sedih sangat sangat .
dan empangan aku pecah bila tengok gambar abah . sumpah ! windu semua kenangan yang dekat KL .



sumpah wehh . aku xtaw kenapa aku rindu sangat dekat hampa semua .
waaaaaaaaaaa !
masa mula mula aku jejakkan kaki dekat KL nie aku takut sangat sangat .
yer la , 1st time berjauhan dengan family .
tapi sebab hampa , aku x penah rasa sunyi
gusi x pernah kering .
aku xpernah pown sesaat lupakan hampa . setiap saat ingat .


ingat lagi x gambar nieh ? walaupun gambar nieh buruk , tapi gambar nieh adalah kenangan kita .

ingat lagi x waktu aku dapat berita atuk aku meninggal . sedey yang amat waktu tuh .
hampa hampa la yang ada waktu tuh . tapi demi nak hilangkan sedih tuh .
kita jalan kaki dalam hujan dari Taman Bahagia ke Flora Damansara .
penat x ingat time tuh .
3 jam jalan kaki !
terima kasih korang .


ingat x gambar nieh . demi nak sihat kan badan kononnya , kita plan p jogging .hahahaha !
lori kat belakang tuh , lori IKEA kan .
sempat lagi posing maut !


gambar nieh , time sambut besday hampa bertiga .
nanges ! terharu yer .
hahahahaha .



nie pulak masa 1st trip ke genting ! hahahhaha .
bestt . kenangan x boleh lupa .
gambar naik apa tuh , crockscrew ?entah betul ker x aku eja tuh . lanyak je la .
muka semua x boleh blah kan .


nie pulak masa berhoney moon dekat pangkor . pergghh ! memang terbaik la PANGKOR .
honeymoon pulak dengan HAMPA .
lagi larh terbaik kan .

yang nie time kita buka puasa sama sama . dekat SOGO . kan ! baju free tuh kita dapat . heeee :)




yang nie last moment kita bersama .i-city . huhuhuhu .
terima kasih umi sebab tunaikan hajat saya untuk pegi kiei-city sebelum balik kampung .
yer saya menangis teresak esak . sebab sedih sangat sangat yer .

persahabatan yang kita dah bina nie , biar la kekal sampai bila bila .
wehh . aku sayang korang wehh .
aku taw aku bukan kawan yang terbaik tuk korang .
tapi aku berusaha tuk sentiasa ada dengan korang .
(T_____T)
laju pulak air mata nie turun .
walau apa pown terjadi , kat mana pown korang . sampai mati , aku sayang korang sangat sangat .
sampai mati hanya korang dalam hati aku .
sampai mati aku nak korang tetap sahabat aku .

lot of love .

FROM ME - LYNDA !

2.10 am done updates this !

Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: