Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

keluh kesah lagi .


ASSALAMUALAIKUM ....



hai korunk . bosan tak korunk malam nie ? bosan...... ? sama la dengan lynda . lynda hari hari bosan . muahahahaha . ehh . korunk ingat lagi tak pasal BF baru lynda tu ? tak ingat ? kenapa tak ingat . nak kena babap ekk ? hamboii . penat jari jari kontot yang comel nie menaip untuk tatapan korunk , tapi korunk tak ingat . ker tak baca ?? SOB .... SOB .... (T__T) .




KLIK SINI kalau nak baca . taknak takpe . tak paksa .



lynda masih ingat tarikh kami kapel adalah pada 25 FEBRUARI 2012 . ehhh ! kebetulan . sama pulak dengan tarikh kapel dengan REAL bf . hahahaha . dah dekat seminggu lebih lynda dapat DSLR a.k.a BF lynda tu . tapi sampai sekarang , tak de sekeping gambar yang di snap ...........

kenapa yer ? huhuhuhu . firstly , lynda malu nak bawak dia keluar rumah , sebab nanti orang orang kata lynda saja nak menayang . lynda nie duduk kampung , so pepaham jer la yer mulut orang kampung .

kedua , tak tahu nak pergi snap gambar dekat mana . sapa jer yang nak temankan . pendek kata sejak duduk kampung , lynda sendirian . mak ? kerja.... . abah ? malu nak bergambar .. adik ? kerja ..... BF , jauhhh....:(( . kalau duduk KL kan bestt , ramai kawan-kawan . boleh snap gambar dorunk sampai lebam . seriusly , miss you all girlfriends !

sebab ketiga malu pulak nak cakap . karang kalau cakap , orang kata lynda nie mengedik pulak kan . takpe , pada yang sudi lynda cerita okeh . pada yang tak sudi , tuuu , butang X setia menanti anda . okeh sambung ....lynda sebenarnya tunggu encik BF balik . nak suruh dia snap gambar lynda sampai kong bateri BF baru tuuu . hahahahaha . lynda nie gila bergambar walaupun lynda tahu lynda punya muka tak setanding korunk . ehh . amek pic pown untuk suka suka , bukan nak jadi model pown . tapi kalau rezeki apa salahnya ...muahahahaha ! .



okeh . sekian terima kasih . nak taip panjang tapi guruh berdentum dentam di langit . kilat sabung menyabung . angin kencang . oleh itu , lynda out dulu oke . bye . (^<^) !











Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

4 comments:

remyhazza said...

tak salah tayang pun.....
kita beli... bkn mencuri pun.....
slmt bergambar lynda.....
guna teknik yg betul tau !!!!

miranadia said...

huiyoooo....
weh, tggu aku balik! hahaha

Anonymous ™ said...

Salam, keep it up =)

poohrist said...

ohh tunggu sebab nak jadi model ye??
hihihih