Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

tenkiu abang REMYHAZZA

ASSALAMUALAIKUM ...

dan selamat malam ...


hai korunk .. malam nie lynda nak cerita pasal hadiah yang lynda pernah dapat dari sorang follower kerana join contest dia . ingat lagi tak ? tak ingat ? KLIK SINI .

sila la buat muka menyampah sebelum baca cerita selanjutnya . HEHEHEHE . lynda join benda nie dah lama . dapat hadiah tu pown dah lama . tapi disebabkan kemalasan jari jari comel nie nak menaip , lynda lupakan . HAHAHA . dan disebabkan tu la kowt , abang REMYHAZZA dah tak datang berkunjung ke blog daif lynda .



sob...sob...sob...(T___T)



meratap kasih pulak lynda nie .

mula mula lynda dapat hadiah tu , maksu lynda adalah orang yang paling sibuk sekali . HAHAHAHA . jangan marah maksu . sebaik jer jejaka berbaju merah biru , bermoto , dengan karung surat kiri dan kanan , sampai jer kat rumah maksu dan bagi bungkusan seperti hadiah yang tertera nampak si poyo ' AZLINDA BINTI AZIZ' terus dia menjejakkan kaki ke rumah lynda .
ehhh , mesti korunk pelik kenapa bungkusan hadiah tu di hantar ke rumah maksu .
okehh , asalnyer dulu rumah yang maksu duduk sekarang rumah arwah atuk dan nenek . dulu dulu masa zaman hingusan , lynda tinggal dengan nenek . tapi bila dorunk da meninggal , lynda pindah duduk dengan mak balik . soo , alamat surat menyurat tetap adalah rumah arwah atuk dan nenek yang sekarang jadi rumah maksu .....


ehh . melalut jauh pulak kan . nak tengok tak hadiah nye ??


cantikkan . ini adalah bingkai gambar hiasan . huhuhhu . tenkiu abang REMYHAZZA yang telah memilih lynda sebagai pemenang . huhuhu . tapi bukan lynda sorang jer yang dapat taw ..
maaf yer bang sebab baru sekarang nak ucap terima kasih . disebabkan kemalasan lynda , tu yang lambat ucap nie . huhuhuhu . sekali lagi terima kasih bang ..
kalau ada buat contest lagi jangan lupa ajak lynda taw !
korunk pown yer ..





sebelum keluar ...


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

8 comments:

remyhazza said...

eh cantiknyer.....
bertuah lynda ye......
jgn lupa support blog abg remy lagi tau.......
byk lagi hadiah menarik selepas nie.....

AdaNaz87 said...

cantiknya lukisan! ((=

poohrist said...

cantik nye..
nak jugak!!

LyNdA Aziz said...

heheheh .

Diyana Norman said...

wahh.. bertuah lah awk dapt. sy x pernh dapat. sobs

klik2 sini. tq!

najmi^^ said...

mantap!

pinkcolour82 said...

comeiiiinya gambar tue. o_O tahniah.

Sarah Mohd Saleh said...

cntekkkk.thniahhh ;)