Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

entry pendek sependek tuan ..


ASSALAMUALAIKUM korunkkk ...


sibuk memasak ekk ? rajinn nyer ...............


haishh ... mood down la pulak pepagi nie ...
terus terbatal niat nak masak ...
boleh pulak macam tu kan .. bhahahahaha ..
apa perasaan korunk kalau en KEKASIH , banyak merahsiakan sesuatu dari pengetahuan korunk?
sakit tak ?

uish.... sakit , tapi tak sesakit jari bila terluka masa tengah potong sayur ..
sakit oooo ....


nak berserah ? yer la . berserah jer la ...
kan tu jalan terbaik .....
ALLAH s.w.t lebih mengetahui segalanya .
jodoh pertemuan , ajal maut kan semua kat tangan DIA ....
tapi nak mintak tolong korunk juga ...
tolong doakan kebahgiaan kami yer ...
tenkiu ! amin-2 ...





sebelum keluar , singgah sini dulu ..




Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

8 comments:

poohrist said...

aku selalu doakan kekawan haku bahagia & cepat jodoh..
isyaallah

LyNdA Aziz said...

amin amin ...

Teenager Housemaid said...

erkk..saya takde kekasih so saya tatau..
-_-'

apa2 pun, moga awak bahagia dgn dia..:D

Diyana Norman said...

mmg sakit hati kan? tapi buat bodo je dik. HAHAHA

Afiq Yassin said...

afiq rasa sakit lagi terluka kena pisau kan.. hu3

Haruno Hana 하나 said...

mungkin ada sbb kot nape dia rahsiakan hal tu.. sabar eyh :)

LyNdA Aziz said...

huhuhu ... tenkiu tenkiu !

zOeY zAu YaH said...

berserah je ok ;)