Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

disebabkan satu teguran ...


ini antara gambar yang menampakkan aku bermata besar . hairan .. aku rasa mata aku x besar pown , tapi bila si uncle tua tu tegur aku terus aku balik dan belek semua album gambar aku untuk pastikan mata aku nie tak besar ...

tapi apakan daya , bukti jelas lagi nyata . memang aku bermata besar .


" mata besar tu aset "


yer ker korunk . tapi aku tak rasa teguran uncle tu semalam sebagai satu pujian atau aset . namun lebih kepada kritikan . aduhhh ... down sekejap ....

gambar nie pulak aku tak rasa mata aku besar pown kan . tapi apa apa pown aku still bersyukur sebab aku tak dilahirkan cacat dimana mana .


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

2 comments:

Unknown said...

dari mata turun ke hati... chewah! hehe... salam perkenalan dari eeiyss... eeiyss review belog ni di http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/berkenalan-dengan-kengkawan-dari-rumah.html... datang jenjalan cari kawan dari rumah ::teenager housemaid:: folo kamu jugak dear

poohrist said...

mata tue aset ma..