Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

Assalamualaikum .......

dua tiga hari nie mood aku nie x berapa okeh larh . haishh ! banyak benda yang menserabutkan kepala aku , sampaikan MC (menstrual cycle) pown dah x teratur .
banyaknyer la hai benda yang menserabut kan aku .

aku nie pulak jenis yang x boleh ada masalah . walaupown masalah kecik . aku akan keep thingking macam big-big problem .
jangan salahkan aku . setiap manusia da cara dia sendiri .
aku cuba berubah ke arah yang lebih baik , tapi hanya pada permulaan . xde hasil . heeee:))
kena da dorongan kuat nie . heeee :)

sapa sudi jadi kaunselor aku ???

dan . seawal pagi tadi . baru aku sedar . aku hilangkan benda yang penting dalam hidup aku .
HAHAHAHAHA !
nie lagi la serabut kan . spoil mood aku .
terus xde selera nak makan . adoi . pressure betoi .
mati kutu aku nak cari benda tuh .
semua tempat aku geledah x jumpa .
nak buat macam xdak benda . mana boleh !!
penting jugak kowt .

haish . aku nie manusia yang lemah betoi . xboleh da masalah sikit . terus nak pecah kepala pikior .







need some support from u all guys ! :((

Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: