Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.


Assalamualaikum ...

ha . di malam buta tengah aku khusyuk berFACEBOOK .
tiba tiba !
aku ternampak la sorang awek nie updates status cam nie .
ehemm ehemm !

'awiy2 ujan . acah bis aju '
----> hari hari hujan . basah habis baju .

hahaha ! bukan apa wehh . aku bukan nak kutuk . korang judge oke .
aku pown dulu shortform jugak . tapi x macam tuh oke !
tu gedik ka apa tuh .
agak-agak korang boleh faham ke ?
kalau faham pown mesti ambil masa nak faham kan .
bukan apa weh . dulu aku masa zaman kanak kanak dulu , tulis mesej cam tuh la .
sekali kena camdek ! taw maksud camdek ?
xtaw . buka kamus !
hahaha

taw kena camdek apa ?
' hang tulis mesej apa nie weh . sepatah pun x faham . macam budak-budak xsekolah '
ha ! amek kau .
lepas pada tuh .
semua mesej aku taip penuh penuh .
biar macam nerd sikit .


bahasa melambangkan bangsa !

dan aku suka baca status status kawan kawan dekat FB yang taip mesej tanpa shortform .
they look cute for me (^_^)




Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: