Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

KEMURUNGAN !

Assalamualaikum .

:((
hurmmm .
sejak kebelakangan nie aku asyik dilanda kemurungan ja .
tak taw la kenapa .
jiwa , pemikiran aku asyik bercelaru ja .
aku xtaw apa yang bermain dekat kepala aku .
terasa kepala aku nie berat sangat sangat .

aku xtahu apa yang aku patut buat .
nak menangis , tapi x bersebab .
nak mengamuk , t orang kata gila pulak .
nak menjerit , macam sakit tekak jer .
nak hiburkan hati ?? ha ! tu yang x jumpa cara tuh weh .




ehh ! kemurungan nie bukan sebab putus cinta .
tapi sebab susah nak cari kerja .
penat duduk umah weh .
asyik menghabiskan beras mak ayah ja .
cian mak ayah aku .
patutnya sekarang nie time aku pulak balas jasa diorang .
tapi len pulak jadinya .
hurrrmmm :((



YA ALLAH . berikan la sedikit kekuatan padaku .
buka kan la pintu rezeki ku .
berikan la kesabaran kepada ku .
permudahkanlah perjalanan hidup ku .
kerana aku hamba mu yang lemah .
semua yang berlaku , adalah dugaan mu .
amin .


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

2 comments:

remyhaza said...

takmau sedih2....
dekatkan diri dgn family dan juga pren ...

LyNdA Aziz said...

frend yang most most rapat stay jauh . aiyooo .
xpe . dekatkan dengan ALLAH n family kan .
thanks !