Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

bila aku bershawl .

Assalamualaikum ....

hehehehe ! selamat malam semua . wahhh !
di waktu malam yang sejuk ,sebab hujan nie , tetiba timbul la pulak idea aku nie nak mencurah dekat blog niehh.
~~~
hahahaha !
okehh , okehh . aku sekarang nie sibok bershawl . nampak diorang-diorang yang bershawl tu cantekk ja bila pakai shawl . even muka x cantek pown , bagi aku la kan , kalau dah bershawl tuh korang akan nampak cantek sangat ! sumpah x tipu .
kalau yang cantekk tuh x payah cakap la kan .
hahahaha ! aku nie pown baru jer nak mula bershawl .
okeh la kan . satu permulaan yang baik . dari x bertudung dah kembali bertudung .


nie salah sorang kawan aku yang bershawl . cantekkan !

susah jugak ekk nak mula bertudung nieh . haish . macam-macam dugaan .
mula aku tengok orang bershawl nie , dalam kepala otak aku pikir , diorang x panas ker ? belit sana , belit sini . pakai dua tiga lapis . haish . lemas kowtt !
~~~
HAHAHAHAHAHA !
boleh timbul minat aku nak bershawl nie masa aku practical dekat Johor Bharu .
ha ! aku ada sorang kawan nie yang jual tudung . aku panggil dia SYIMA THE SHAWL .
bila dia bawak je shawl-shawl baru balik hostel , ha ! dengan kalutnya akupown sebokk la nak tengok . dah berkenan aku amek .
banyak kowt shawl-shawl yang aku amek . tapi masa tuh aku saja suka kumpul .
nak kata pakai x jugak . dari aku xtaw nama-nama shawl sampai la aku kenal shawl-shawl tuh .

TAPI !!
aku still x pakai lagi . then satu hari aku suruh dua orang minat senget nie ajarkan aku pakai shawl . just yang simple-simple jer . diorang nie pown dengan gigihnya ajar . RAJIN betul minah dua orang nie !!

nie la pompuan - pompuan senget tuh . JENBI dan NAZARIAH . cikgu shawl nieh .

lama kelamaan . timbul la niat nak bershawl nie ha .
actually aku baru jer pakai pown . still x pandai lagi . bila pakai mesti senget benget punya larh . but i'm keep trying !

nie adalah first pashmina yang aku pakai . x la hot macam korang . i keep trying .


nie pulak time raya hari tuh .


bila dah ada minat tu semua . aku pown sibok la bukak youtube and tengok tutorial bershawl bagai .
bak kata mak ' amboi , nak pakai tudung pown kena bukak youtube dulu ker '
hehehehehehe !!

masa nie la yang aku sibok bukak tutorial tuh . last-last reka sendiri . nie la hasilnya .
masa nie nak cepat , nak g kenduri .




sempat lagi berposing . heeeee :)



biasa larh . nak tengok hana tajima pakai kan . nak cantekk bershawl macam dia .
hohohohohohoh !



si cantekk HANA TAJIMA . my inspired .




Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: