Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

deman rindu 6J1P


6J1P ! 6J1P ! 6J1P !

hurmm ....
rindu larh weh kat korang semua .
tak sangka kan , bila dah jauh macam nie korang la yang selalu ada dalam hatie aku nie .
sejak kenal korang , gusi aku x penah kering dengan gelak weh .
aku jadi diri aku sendiri sejak aku kenal korang .

bila dengan korang :
  • aku boleh kentut kuat-kuat
  • aku boleh sendawa sesuka hatie aku , macam badak .
  • boleh pakai apa yang aku suka .
  • boleh suruh cabut......... hehehehehe
  • boleh suruh korekkan telinga
  • boleh sembang sampai tengah-tengah malam
  • boleh lepak sampai pagi
  • boleh merayap tak ingat dunia .
  • boleh merapu sesuka hati .
  • boleh bahan orang sampai lebam . HAHAHA!
  • boleh shopping !

haishh ! pendek kata , semuanya boleh larh dengan korang weh .
rindu sungguh la dengan korang .
bila lagi larh dapat jadi macam dulu kan .
hurrrmmmm .






dari aku yang merindui korang .
AZLINDA AZIZ


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

No comments: