Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.

i'm your secret admires laaahhh !


rasa nya dekat sebulan lebih aku tak menjejakkan kaki dekat pasar malam pondok upeh tu .
hari ni plan awal awal dengan adik nak pergi pasar malam .
tujuan utama nak cari tudung untung ke majlis bertunang member nanti .


excited !


pukul 8 p.m kami pown bertolak la pergi pasar malam tu . bertolak ? bila la gamaknya nak sampai kan . merempit maksudnya . hehehehehe , tapi aku bukan minah rempit . :)
elok ja da parking moto , dengan perasan cunnya aku melangkah masuk pasar malam .
ya ALLAH , nafsu makan melampau lampau .
tak pe . kontrol keding .
dalam kepala otak dok ulang ayat yang sama ' tujuan utama nak cari tudung'
jeng jeng jeng ! nampak dah kedai tudung .

amboi semangat betul abang tu promote tudung kedai dia .
NUR KASIH ada !
OMBAK RINDU ada !
xletih pulak tu cakap tak henti henti .

aku pown masuk la , nak pilih tudung yang berkenan .
zaaaaappp ! dapat dah satu tudung .
okeh . beli .
then zaaaaaapppp ! nampak lagi satu .
then beli .
okeh melayang RM50 .



okeh nak balik da nie . sambil jalan nak pergi parking moto tadi , nampak la sorang mamat nie.

macam pernah aku lihat wajahnya , tapi dimana ya !

sepantas kilat ----------------------> senior sekolah aku rupanya .
heyyy ! 3 tahun dulu aku pernah syok kat dia !
masa tu aku masih seorang remaja berbaju putih , berkain biru yang admire dekat pengawas yang berbaju biru , bertali leher tu .
masa tu aku masih gadis hingusan yang pada masa tu tak de sesapa sudi memandang .
haissshhh ! sadiiisssnya .
tapi oke apa tadi , tak dapat tuannya , dapat senyuman pown oke what ?
tapi yang buat potongnya , dia nampak pulak aku tengah pilih pilih petai kat gerai tu tadi .
aduhhh ! malu kowt .
and maybe sebab tu dia senyum senyum pandang aku .







~tapi kini hati ku sudah dimiliki . cewaaahhh !






Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

1 comment:

poohrist said...

thank to petai sebab nya anda dapat senyumam..