Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:| Gushcloud |:.


- In The Name of ALLAH The Most Gracious and The Most Merciful-



di hari sabtu yang cukup panas nie , mood aku pown sepanas cuaca kat luar nie jugak .
haishhhh ! ye la , mana tak nya . FB aku dah bertukar jadi timeline !
tak suka sangat sangat .


dah macam blog !
bukan apa , kalau semua asyik nak saling tiru meniru mana keaslian laman sosial tu sendiri .
yang si MARK ZUCKERBERG nie pown satu , pegi tukar tukar tu buat apa ?
biarla FACEBOOK dengan cara tersendiri .
baru ada kelainan . kalau semua nak sama baik ada satu ja laman sosial kan !



kalau la aku boleh tukar kembali , aku suka facebook yang masa mula mula dulu .
TULEN !
yang sekarang nie dah xbest taw .
tapi disebabkan aku nie addict dengan FACEBOOK , suka x suka kena la guna kan .














~keluhan seorang FACEBOOKAHOLIC !


Tenkiu sudi baca . Komen dan Like kalau suka .

2 comments:

Unknown said...

ha ah.....
dah tak cantik cam dulu....

poohrist said...

sabar-sabar..
satu lagi laman sosial yang popular dikalangan kita is myspace..
sekarang myspace dah sebijik jadi macam facebook kowt..
semua nak tiru-tiru..
dah bosan jadinye kan??